BS group SLOVAKIA, s.r.o. realizuje projekt s názvom:
Magazín Guliver
Údaje o projekte:
Názov prijímateľa: | BS group SLOVAKIA, s.r.o. |
Názov projektu: | Magazín Guliver |
Kód projektu v ITMS2014+: | 302031G763 |
Prioritná os: | 3. Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch |
Špecifický cieľ: | 3.1 – Stimulovanie podpory udržateľnej zamestnanosti a tvorby pracovných miest v kultúrnom a kreatívnom priemysle prostredníctvom vytvorenia priaznivého prostredia pre rozvoj kreatívneho talentu, netechnologických inovácií |
Zameranie: | Podpora prístupu k hmotným a nehmotným aktívam MSP v kultúrnom a kreatívnom sektore pre účely tvorby pracovných miest (decentralizovaná podpora) |
Termín realizácie: | 09/2020 – 12/2022 |
Celkové oprávnené výdavky, celková zazmluvnená suma: 210 115,76 EUR
Celková výška NFP: 199 609,97, z toho:
- Európsky fond regionálneho rozvoja – prostriedky EÚ: 178 598,40 EUR
- Európsky fond regionálneho rozvoja – spolufinancovanie ŠR: 21 011,50 EUR
Opis projektu/ciele/výsledky projektu:
Účelom navrhovaného projektu je tvorba 4 nových pracovných miest vytváraním priaznivého prostredia pre rozvoj kreatívneho talentu a netechnologických inovácií prostredníctvom podpory prístupu k hmotným a nehmotným aktívam podniku BS group SLOVAKIA, s.r.o., ktorý pôsobí v kultúrnom a kreatívnom sektore. Projekt predstavuje a prináša inováciu v oblasti technologickej aj netechnologickej. Zároveň prináša na trh produkt, ktorý je pre prijímateľa novým produktom – magazín Guliver – online publikáciu mapujúcu kultúrne pamiatky a turistické atrakcie na Slovensku.
Projekt svojím zameraním je príkladom uvedeného prepojenia kreativity, kultúry, ekonómie a technológie, má za cieľ tvoriť a šíriť duševný kapitál, vytvorí pracovné miesta a má potenciál vytvárať zisk. Zároveň je tak v súlade s myšlienkami a cieľmi viacerých významných strategických a iných dokumentov. Projekt svojim zameraním prispieva k tvorbe nových pracovných miest, ako aj mobilizácii kreatívneho potenciálu v regiónoch.
Hlavné aktivity projektu
- Obstaranie hmotného a nehmotného majetku nevyhnutných pre výrobu a inovácie
- Prenájom kamier s vysokým rozlíšením
- Realizácia marketingových aktivít
Prijímateľ realizuje projekt v rámci uvedených 3 hlavných aktivít, ktorých hlavnými výstupmi budú uvedenie nového produktu na trh, realizácia podstatných marketingových inovácií súvisiacich s uvedením nového produktu žiadateľa na trh a vytvorenie 4 nových pracovných miest.
Projekt svojou realizáciou vytvára multiplikačné efekty, nemenej dôležité pre rozvoj spoločnosti a ekonomiky: rozvoj cestovného ruchu (predovšetkým kultúrneho cestovného ruchu) a podpora rozvoja kultúrnych ustanovizní, pamiatok a ďalších zainteresovaných strán.
Projektový zámer korešponduje s globálnym i špecifickými cieľmi IROP. Všetky aktivity v rámci projektu sú stanovené tak, aby bol naplnený globálny cieľ i špecifické ciele IROP.
Projekt je financovaný zo zdrojov Európskej únie v rámci Európskeho fondu regionálneho rozvoja prostredníctvom Integrovaného operačného programu.