Perfektný marketing v cestovnom ruchu je základ úspechu
Marketing už dávno nie je len o jednorázovom predaji a v odvetví zameranom na cestovný ruch to platí dvojnásobne.
Mobilné prístupy na web neobchádzajú ani slovenský cestovný ruch. Odborníci vnímajú tento fakt a pripravujú svoje stránky na prístup z rôznorodých mobilných zariadení.
Efektívne aj v online priestore
Efektívna reklama na internete sa používa aj v cestovnom ruchu. Väčšina vyhľadáva ponuky, a inzeráty svojich vysnívaných miest na dovolenku, či výlet online. Bežne sa stáva, že pri prezeraní sociálnych sietí natrafíme aj na nejaké pekné zábery z dovolenky svojich známych. Spôsobov ako vyvolať túžbu po rekreácií a oddychu je niekoľko a šikovným spôsobom to vzbudí u klienta presne to, čo od reklamy v cestovnom ruchu vyžaduje. ZAUJME natoľko, že sa pre ňu klient/ zákazník rozhodne. V online svete sú každý deň zverejňované a aktualizované informácie aj prostredníctvom platenej reklamy na sociálnych sieťach. Ich úlohou je zaujať takým spôsobom, aby si zákazník vybral práve ten váš produkt.
Videoprodukcia je samozrejmosťou
V modernom svete internetu a online médií sa treba prispôsobiť svojej diváckej a cieľovej skupine. Komunikovať sa s nimi dá aj prostredníctvom perfektnej webovej stránky, v ktorej zákazník nájde čo hľadá. Pri prezentovaní svojich produktov je potrebné dbať na kvalitu fotiek a ich relevanciu. Samozrejmosťou je profesionálne video, ktoré ide ruka v ruke s úrovňou zariadenia (hotela, penziónu, atrakcií).
Atraktívna a odlišná reklama
Turisti chcú vedieť o miestach a atrakciách, ktoré stoja za návštevu. Je potrebné ich poskytnúť v pútavej a príbehovej forme, pretože potom je to úplne odlišný pohľad na informácie, ako keď sa len sucho vypíše, čo sa nachádza v okolí.
Pri komunikácii v cestovnom ruchu zo sociálnych sietí neohrozene dominuje Facebook. Fanúšik nie je metrika úspechu. Dôležitý je záujem ľudí o to, čo sa o destinácii napíše formou, ktorú si klient zapamätá keď nad ňou bude následne myslieť.